Thursday, April 26, 2012

Aku Menulis

Setiap kali baca novel yang best akan buat aku fikir cam nak buat benda yang sama gak. Tapi setiap kali baca novel yang tak seberapa nak best or memang tak best akan membuatkan rasa membuak-buak nak menghasilkan novel yang jauh lebih best dari tu sambil dalam otak kata "Novel tak best cam ni pun leh publish ?". Tapi bila dah start nak menulis then tak ada motivasi. Hmmm..


Aku nak menulis. Aku nak menulis satu novel yang lucah sepertimana ia menggambarkan otak aku yang lucah. Aku nak menulis menggunakan gaya bahasa yang berterabur, rojak, bercampur, rendah, hina, dina sama seperti ia menggambarkan otak aku gak. Aku nak menulis tanpa mempeduli sikitpun pada rumus tatabahasa Bahasa Melayu yang rumit lagi merumitkan. Aku nak menulis apa yang hati aku nak aku tulis so apabila orang baca then mereka akan faham apa yang aku rasa.

Dan apabila aku nak gambarkan sau scene tu then ia akan jadi satu yang sangat detail. Kalau satu adegan lucah tu then ia akan jadi betul-betul lucah. Aku akan gambarkan setiap anggota badan, setiap pergerakan, setiap bunyi yang terhasil, setiap titik peluh. Biar pembaca yang membaca scene tu jadi benar-benar ghairah dan berakhir dengan mandi wajib.. Hahaha..






























Tapi masalahnya aku tak ada motivasi nak menulis novel... Wakaka

3 comments:

ceksumolek's said...

tulis blog pon kira menulis gak :P hehe~

ali said...

tapi, setahu aku. kalau menulis cite lucah. boleh dapat saham dosa kut.

aku pun nak menulis novel. tapi bukan tahun ni. tahun aku PMR. haha

Aj Abdullah said...

Aisumi, ha'aa kan? lupa pulak. Sebab tulis jer selama ni sampai sendiri pun dah lupa.. wakaka

Ali, oooh tidak. Aku terbakar pulak.. wakaka.. Laa, rerupanya lom ambik PMR lagi nih.. good luck SPM nanti.. jangan asyik berblogging jer