Wednesday, May 9, 2012

LGBT

Kalau kau tak datang ngan kawan aku malam tadi then aku akan mati-mati percaya yang kau ialah seorang lelaki yang beriman sebab muka kau cam sorang yang layak masuk rancangan realiti Imam Muda musim yang terbaru tu. Tapi sebab kau datang ngan kawan aku tu so it either kau ialah boyfriend, skandal or anak ikan baru kawan aku tu. Dan satu lagi: you re GAY. Hmmm..


Zaman dulu-dulu kalau kita jumpa 2 orang lelaki selalu kuar gi mana-mana bersama then kita akan kata mereka tu kawan tapi sekarang ni pilihan jawapannya lebih banyak. Kira kalau exam then akan buat kita keliru nak pilih A, B, C, D. So they could either be just friends, friends with benefits, skandal, couple, married couple or semua di atas.

Disebabkan dunia sekarang dah punya lebih daripada satu pilihan then it a bit hard untuk kita tahu apa pilihan individu-individu tertentu tu sebenarnya sebab kalau dari physically nya ia mungkin memberi kekeliruan. Or disebabkan banyaknya pilihan gak sehingga kita sendiri tak tahu apa label yang kita nak define diri kita sendiri. Then kita pilih untuk tak nak labeling apa sex orientation kita sebaliknya just open and love sex. That it.


...


Aku tanya umor mamat tu dan dia jawab baru 19 tahun. Then aku beralih pada kawan aku. Aku kata both umor kami 27 tahun dan selera dia makin lama makin muda. Mungkin dia sekarang ni selera dia lebih kepada daging mentah yang rasanya jauh lebih segar dan sihat untuk badan. Plus susunya pun masih banyak dan jarang diperah.

Aku tak tahu apa nak dikata pada mamat tu. May be tahniah sebab pada usia 19 tahun kau dah leh jumpa dan experimen ngan kawan aku yang sangat berpengalaman. Sebab kawan aku tu punya first sex scene pada usia 12 tahun so banyak position yang dia leh tawarkan pada dia. Even kalau bernasib baik kawan aku tu siap leh pakai uniform kerjanya yang warna biru tua kehitam-hitaman tu lagi dan mamat tu lak leh bawak watak pelajar (sebab dia pun masih belajar kat Poli pon)














Aku membesar ngan kawan tu. Dia pernah dan aku yakin dia masih akan kata yang dia cinta pada lelaki tu sama seperti dia cinta pada puluhan or may be dah masuk 100 lebih lelaki-lelaki lain sebelum mamat tu. Cinta..? Pada beberapa teman lelaki yang dia pernah kenalkan pada aku, pada gambar-gambar atas ranjang yang dia upload dan share kat handphone aku, pada cerita demi cerita yang dia kongsi kepada aku, aku masih mencari part di mana dia gelarkannya as cinta














Aku tak menentang tak bermakna aku sokong. Kan?

2 comments:

[sutera kasih] said...

sebagai seorang kawan dan saudara, hanya mampu mendoakan yg terbaik.

Aj Abdullah said...

setuju3