Friday, June 22, 2012

Men & Jelly

Kalau korang ialah sorang yang berfikiran kotor then bila aku kata girl and jelly then korang pasti akan tersenyum sesorang sambil jilat lidah. Aaargh, kotornya otak korang. Tapi what if kalu tajuk post aku ni bagitau men and jelly then agaknya adakah korang akan muntah or tak tahu what the fuck sebenarnya aku nak bagitahu nih. Hmmmm..


Aku ada sorang kawan lelaki ni ar. Dia ada satu bad habit di mana most of the time dia tak suka kawal sifat x senonoh pada diri dia. Dia lebih suka bebas jadi diri dia ar kononnya. Contoh dia kalau nak kentut then dia akan lepaskan cam tu jer. Ngan bau dan muka x bersalah slumber jer tu memang annoying ar. Plus muka dia kira leh kategori kacak ar gak then most of kawan kata mesti dia just buat benda tu depan kekawan jer dan depan awek dia sendiri tak. Tapi aku pernah jumpa awek dia dan awek dia kata: dia dah imun ngan bau kentut balak dia. Hampeh..

Back to story, satu hari ni habis solat Jumaat then kekawan ramai-ramai lepas dalam satu kelas ni ar so datang ar sorang kawan laki ni ngan pakai seluar baju Melayu ngan t-shirt. Dan tetiba si kawan bengong ni terus grab punggong laki tu. Kekawan lain terkejut beruk. Nak tahu apa explanation dia? Dia kata "Aku geram ar tengok punggong dia bergerak cam jelly jer..!!" Damn..









...








Setiap kali solat Jumaat antara benda yang selalu ganggu fokus aku ialah bila ada para lelaki yang pakai seluar baju Melayu jenis kain satin (satin kan berat dan jatuh lalu membentuk shape) ngan t-shirt. Bila mereka bergerak then ia akan memperlihatkan adegan Bay Watch versi dada transplants jello mello Pamela Anderson versi jatoh ke ponggong. 

Kedian bila mereka Ruku dan Sujud then satu lagi malapetaka berlaku. Nampak pulak garisan underwear mamat nih. Lagi ar mengharukan keadaan. Jujor cakap kalau girl kita leh layan lagi then baru tegur tapi ni lelaki. Suasananya menyakitkan mata memandang, sakit lagi bahu memikulnya.













Then teringat word kawan aku tu "Geram..." dan "Jelly....". Hmmmmm..

No comments: