Thursday, July 1, 2010

Since aku dah kembali menjadi seorang penganggur then masa yang terluang milik aku memang x terkira r banyaknya. Then aku leh bwat apa pon yang aku nak bwat. Cuma lately perasaan agak terluka. Aku cam fragile r sesangat then aku sedaya upaya untok buzykan diri bwat apa2 sahaja perkara. Kalu boleh aku x nak dudok bwat donno jer. Ia akan membuatkan aku banyak berfikir. Then makin hati aku jauh lebih terluka. Hmmmm..
Kemudian aku rasa aku kehilangan semua yang aku ada. Im losing everthing.. Tapi bila aku fikir dalam2 sebenarnya aku x pernah miliki apa-apa (or sesiapa pon) selama ni then realitinya aku x ada apa-apa (or sesiapa) yang hilang pon r. Kan..?







Lalu aku yakin, selepas aku berhenti pasti ramai yang x perasan pon ketidakwujudan aku kat office. Sebab bagi mereka2 ni, aku bukan watak penting dalam hidup mereka. hmmmm






.....

No comments: