Sunday, July 11, 2010

Lelaki ehem eheemm...

Tadi pagi aku gi r rumah kawan sama sekolah menengah ni pasal dia kawen r. Sampai agak lewat. Sikit jer lagi dah x jumpa pengantin. Jumpa pon pada saat dia dah x dudok atas pelamin lagi. That couple dah ready nak makan pon. Then after diaorang keluar untok photoshoot kami pon makan r. Then aku tanya r kawan aku sorang ni. Both of us agree. There something wrong with her husband. So aku kuar r satu soalan vergi gurauan "Dia jumpa suami dia kat GRAPPA* ker?"

(sengaja x da gambar)

Kalu zaman dulu korang dengar statement dari perempuan cam "Aku rasa x selesa r ngan lelaki yang tengok dan layan aku semacam jer..!!" then kalu zaman sekarang ia dah jadi biasa kalu lelaki pon akan kuar statement yang sama tentang lelaki. Jujor wei. Sangat2 x selesa.


Still remember a week or 2 before aku resign dulu, sorang lelaki lembut kat area aku tu suroh r aku pergi satu seksyen ni. Either dia sengaja or not nak kenakan aku (dia sangat2 x suka aku r). Kat area tu .. erk r situasi tu. Ngan ayat poyo ngan body language versi nak menggoda. Pandangan matanya plak rasa cam nak muntah tengok. Laen r kalu muka cam AARON AZIZ ker still boleh pertimbangkan r. Ini muka sebijik cam MAT SENTOL. Apakah...?



Sejujornya aku yakin semua orang tahu yang Im not against any gay. I got few friend yang choose to be gay. Im woke jer with them. May be sebab mereka x akan terfikir untok having a sexs with me. Tapi lelaki2 yang dekat dunia luar ni bukannya leh percaya sangat. Muka je bersih innocent tapi jumpa je apa2 lubang x kira depan belakang then teros je cucok. Apakah? Plus bukannya x pernah kawan lelaki yang bebaik jer ttiba ajak having a seks with them. Wei... muka aku ni muka cucok ponggong ker?







Btw GRAPPA tu kira kelab malam tempat perhimpunan x rasmi GAY-GAY di KUCHING r... plus heharap r husband kawan aku tu woke.

No comments: