Tuesday, July 20, 2010

Lelaki Perahsan

Still remember aku hari tu gi kuar ngan few of guy friend and suddenly ada sorang girl ni (aku kenal r) muncol and one of the guy friend ni teros tarik tangan aku pergi tempat laen tanpa sempat aku say helo to her. Then I try to guess yang that girl ialah his ex-girl tapi salah. Rrupanya that girl sekadar kawan tp that girl salah anggap him as her boyfriend plak. So my guy friend turn FREAK r. Aku x dengar ulasan dari 2-2 pihak then aku dengar je r..


But as time goes by, aku dapat rasakan yang that girl memang x salah kalu dia nak anggap si guy friend ni as her boyfriend. It just my prediction r. Sebab that guy friend used to told me yang dia layan that girl as kawan sama cam dia layan kkawan laen. Aku terfikir. Aku kawan dia then based on cara dia layan aku memang that girl x salah pon.



IMBAS KEMBALI
I still remember saat2 awal kenal that guy dulu. It quite FREAKing sebab dia asyik hantar sms setiap malam. And even certain night dia akan hantar banyak kali ngan text simple2 jer. Pendek kata saat2 aku relaks2 jer pasti akan terima sms dan ia dari dia. Mmulanya memang rasa ANNOYING & IRRITATING r. Aku persoalkan gak r: this guy x ada kehidupan sosial laen ker asyik nak sms aku jer or aku ada bwat something extra nice pada dia ke sehingga dia terasa terhutang budi sangat ngan aku ni.

Tapi lama kelamaan aku balas gak sms dia dan lagi dan lagi dan lagi. Berpuluh2 sms gak r saling hantar2. Apa yang dimesej plak bukannya benda penting. Merapu jer lebih.. Bila kuar plak kemesraan tahap melampau ngan share cerita pelik2. Hmmm

TAMAT




So terfikir kalu cam tu r cara dia layan semua kawan dia then memang x salah kalu that girl nak anggap that guy as her boyfriend. Cuma selamat aku x pernah terfikir yang that guy as semacam. (realitinya memang terlintas di kepala otak aku yang kotor ni awal2 berkawan dia dulu yang that guy is a GAY berniat nak tacle aku.. Perasan punya lelaki r aku nih. wakaka)



Pesanan aku untok kawan aku ni and guy out here ialah jangan layan semua orang  ngan cara cam tu. Cukop je r layanan cam tu ngan awek ko sorang jer. Kalu x ramai lagi yang cop ko as their boyfriend after this pasal signal ko yang sering disalah anggap. Hmmmmm








Then terfikir yang aku pon selama ni layan semua orang sama jer x kira lelaki or ompuan. Then aku dah beri signal yang salah ker? Hmmmm

No comments: