Sunday, July 18, 2010

Chemistry 2

Tadi baru je balik dari kuar malam with kawan2 ni r. Layan INCEPTION (yang sangat best. Tabik spring to Mr. Christopher Nolan r) dan lepak makan2 (Mc D as usualnya). Then masa dalam lift nak beli tiket suddenly ada sorang mamat tu masok then aku senyom r then dia balas balik. Bila sampai atas sorang kawan aku tanya r sapa mamat tu tadi. So aku pon ketawa..
So aku kata r ngan dia guna ayat yang extra GRAMATIS "Half (or more) orang yang pernah berkawan ngan aku akan jadi musoh aku..." Hmmmm.. Yap that reality...



Kekadang aku pon heran. Even cam kawan yang kuar last night pon before ni bukan maen WARM lagi ngan gelak ketawa tanpa henti etc tapi ttiba malam tadi everything seems sangat2 COLD. Sama gak ngan kkawan sebelom ni. X peduli korang nak kata aku ni kacang lupa kulit ker, jenis ada kawan baru lupa kawan lama ker etc pasal nak wat cam ner r kan kalu itu memang aku.

Bila fikir2 balik it seems CHEMISTRY adalah perkara yang cukop mudah aku perolehi dan dalam masa sama cukup mudah untok aku lepaskan.... just like that..







 Seolah2 chemistry sedang bermain2 ngan jodoh dan takdir hidup aku...









Hmmmmmm

No comments: