Sunday, July 10, 2011

Twenty What?

Hari ni tadi masa tengah lepak2 ngan group of new friends suddenly one of these girl kuar satu statement berbangkit "Itu ar tadi akak panggil tak nak bla bla bla.." plus "Kami ni (merujuk 3 orang girl) dah 24, kamu ni baru jer 23 bla bla bla.." Aku ketawa besar bila diorang kata umor aku masih 23 tahun dan muda berbanding diaorang.. Sama cam last two week bila ada sorang kenalan baru ni mati-masti sangka yang aku sebaya umor dia: 20. Wakaka..


Aku tak pasti sama ada perwatakkan aku yang menjadikan mereka nampak aku muda or pemakaian aku yang menjadikan aku tampak muda or muka aku yang menjadikan aku nampak muda or cara aku berfikir then bercakap yang menjelaskan mudanya aku or what..












Dan aku tak pasti either nak gembira or tak bila orang menilai kita lebih muda dari usia sebenar...













Especially bila ada yang kata: kau ni cam muka kaki enjoy, kaki clubbing, leh main-main all the time, otak lom matang, tak pernah nak serius anytime etc..













Im 26

3 comments:

Jiao Long said...

lamak x baca blog ko tk

haryzkhairuddin said...

best ape orang ingat kita muda dari umur sebenar.. ;p

Aj Abdullah said...

Loonng, al maklum ko cikgu berdedikasi. x layan blog picisan aku.. wakaka

haryz, ada part memang ar best bila rasa diri lebih muda dari usia sebenar tapi layanan org yg x pernah lihat kita as lebih dewasa plak yg x best... hmmmmmm