Thursday, July 28, 2011

Few Facts About Me

Ada beberapa fakta tentang diri aku yang aku rasa cukup penting untuk orang tahu: itu ialah aku. Berikut aku nak share tentang korang:


1. Aku bukan seorang mata duitan. Kalau korang join MLM then korang fikir ngan mudah dapat tarik aku dengan tunjuk angka-angka yang aku leh dapat bila sampai tahap diamond or what ever then korang salah. To me: duit hanya nombor.

2. Aku sangat mementingkan masa. Kalau korang janji nak jumpa aku jam 8 then korang kena ready sharp on 8. Biasanya aku akan tunggu 15 minit awal sebab aku tak nak bazirkan masa korang yang sangat berharga tu so aku harap korang pon leh fikir yang sama gak pada aku. 


Last but not least:





3. Aku tak nak hidup seribu tahun lagi. Itu muktamad.













Malam ni buat aku moody bila ada 'orang-orang' tertentu rasa mereka terbaik dan selebihnya sampah.. Hmmmm..

No comments: