Saturday, June 18, 2011

Gay Test

Ada sorang kawan laki aku ni yang kira giler macho ar. Kami dah kenal agak lama gak (realitinya few month jer) tapi tak rapat sangat ar hingga satu event ni kami bekerja sama membuatkan kami rapat sikit ar. So satu hari ni kami lepak minum petang sesama then dia kuar statement "Aj, aku mintak maaf ar kalu aku kata dulu aku tak suka ko sebab aku fikir ko gay then aku fikir ko sukakan aku..". Aku just ketawa sebab dalam hati aku balas balik "Aku pun nak mintak maaf sebab dulupun aku fikir ko gay dan ko perasan aku sukakan ko" Wakaka..


Realitinya aku tak ada idea nak tulis apa pun kali ni. Cuma disebabkan each and every time aku publish title 'gay' then pasti kat stats aku menunjukan pengunjung yang ramai klik link tu. Almost 50% of everyday viewer adalah daripada mereka-mereka yang mengunjungi links tu. So itu jer. LOL isn it?














































Then kalu ko tanya aku apsal recently aku tak sebut tentang benda alah 'gay' ni? Cukup ar hanya orang-orang tertentu jer tahu apa yang berlaku on the unfortunate events yang berlaku sebelum ni. Membuatkan bila aku fikir balik betapa aku rasa diri aku sangat open about gay stuff ni tapi realitinya aku ialah salah seorang daripada majoriti masyarakat dunia yang sangat homophobic.. Hmmm..

No comments: