Saturday, June 4, 2011

Damn Mosquitooo

Aku most of the timenya ialah seorang yang sangat penyabar bila berhadapan dengan nyamuk. Contoh cam kalu aku tengah syok tidor and suddenly ada 'segerombolan' nyamuk yang tahap amature gigit kaki aku mostlynya aku tak ambik port. Sebab aku lebih pentingkan kualiti mimpi aku lebih daripada nyamuk tu. Plus nyamuk-nyamuk tu pun ada family gak. Kalu aku terbunuh bapak nyamuk then sapa nak sara keluarga nyamuk tu nanti? Mesti isteri dia jadi ibu tunggal etc.. Hmmmm...


Tapi ada beberapa part of body yang aku tak dapat tak mesti gak aku lakukan siri pembunuhan beramai-ramai tu. Aku yakin korang pun ada part-part of body tertentu yang sangat damn leh tukar jadi HULK bila nyamuk gigit. Terus ambik Ridsect terus jer spray satu rumah. Siap nak bakar satu rumah lagi selagi tak dapat bunoh nyamuk tu. Antara part tu cam:

a) Tapak kaki
b) Tapak tangan
c) Bibir
d) Kelopak mata
e) Telinga















Dan 











tadi buat first timenya nyamuk telah menyerang satu part of my body tak tak pernah diserang before: part yang hanya lelaki jer yang ada..

















Jangan tanya aku cam mana nyamok leh masok ke 'tempat' tu. Im to sexy untuk menjelaskannya. Cukuplah kalu aku kata: Rasanya sangat tak seronok..


















DAMN Nyamok...

No comments: