Thursday, November 11, 2010

Androphobia

Aku tahu kalau aku kuarkan post ni, korang (orang tertentu yang akan membaca blog ni) pasti akan kata "Hei, Aj gila meroyan lagi sekali ker sehingga sanggup kutuk kawan sendiri dalam blog haa?" Then aku jawab "Hei, mungkin aku sorang jer yang perasan about that not so good value with that friend tapi kalu korang fikir ia mengutuk then ia akan jadi kutukan r tapi kalu aku kata ia untuk teguran agar dia perbetulkan diri dia so ia akan jadi nasihat r kan?"


Mungkin ko (orang tertentu) pernah ingat satu ketika bila kita keluar ramai-ramai then ko (bukan seorang) pernah tanya "Kenapa tak bawa dia keluar sekali?" then each time korang tanya then aku sangat tak dapat duduk diam sebab aku tak tahu apa alasan nak dikeluarkan. So alasan paling common ialah "Dia bussy..!!" Tamat. 

Tapi realiti sebenarnya aku memang tak nak ajak dia keluar sekali. For what reason? First: sebab aku tak percayakan dia. Second: sebab aku tak percayakan dia. Third: sebab aku tak percayakan dia. Aku tak nak keluar ngan seorang yang aku tak dapat nak letak kepercayaan.


































Then ko tanya "Tapi apsal last time kita kuar sama ko nampak woke jer ngan dia?" So aku jawab "I do admit yang masa tu aku jadi pelakon lelaki terbaek ngan pretend nothing happens. And if you still remember about SHIT thing yang aku post kat FACEBOOK few hour before? SHITnya ialah sebab aku x suka being somebody else: berpura-pura. Plus tak kan ko nak tenggok aku masam n x layan jer dia that night?"















Plus believe me yang segala rahsia dan SHIT thing yang ko (that person) pernah buat akan sentiasa selamat dan aku tak akan dedah pada sesiapa pun walau dibayar ngan nilai apa2 pun.. Sebab you used to be my friend and that mean ko akan sentiasa jadi kawan aku melainkan ko yang delete aku dulu. Hmmm..



















Then korang tanya lagi sekali "What is Androphobia..?"



Jawapan aku "Fobia pada lelaki...!!"

No comments: