Tuesday, November 30, 2010

Selfish



Suddenly aku tersedar bahawa aku terlalu mementingkan diri sendiri. Bagaimana aku boleh dengan mudah terlena dalam mimpi untuk mencintai dirinya jika cinta itu akan membuatkan dia cukup menderita.

Suddenly aku tersedar bahawa aku terlalu mementingkan diri sendiri. Bagaimana aku boleh dengan mudah cuba untuk menjadikan dia sebahagian dari diri aku dan kemudian menjadikan dia terus bersendiri.


































Bagaimana jika benar aku hanya mampu hidup separuh dari usia manusia normal?
Adakah aku mahu menjadikan dia seorang janda pada usia yang masih muda?
Adakah aku mahu menjadikan anak-anaknya hidup tanpa ayah ketika mereka semua masih muda?









Aku terlalu mementingkan diri sendiri.
Aku harus melupakan dia. Aku harus melupakan semuanya...




























Then kau akan berkata:
"Kau tak fikir kau lebih mementingkan diri sendiri apabila dia seorang yang telah ditakdirkan bersama kau: sepatutnya melalui saat-saat dan kenangan terhebat (walau seketika) tapi akhirnya terpaksa berkahwin dengan lelaki lain yang akan membuatkan hidupnya jauh lebih tersiksa, bercerai, dan dia jadi title janda ditinggalkan suami bersama anak-anak yang ditinggalkan oleh bapa mereka atas sebab yang WTF soo SHIT. If Im was her, I more refer untuk bersama dalam kenangan yang sedikit tapi berkualiti dan akan kekal sampai mati berbanding menyerahkan jiwa dan raga pada someone yang not for her..."
























Sorry, aku tak boleh mementingkan diri sendiri..

No comments: