Sunday, November 21, 2010

Kesayangan

Aku yakin korang mesti pernah ada experience gi mana-mana tempat then korang akan jumpa: murid kesayangan oleh cikgu-cikgi di sekolah, pekerja kesayangan oleh boss kat office or paling basic pasti ada title anak kesayangan di rumah r kan.


Memang r best kalau jadi yang mendapat kasih sayang lebih dalam mana-mana institusi r kan tapi bak kata Melly Goeslaw dalam band Potrait beliau as dalam album Positive-Positive lagu title Tak Adil: yang terlebih mendapat kesayangan ni belum tentu yang terbaik r kan? Plus it not fair bagi yang bukan kesayangan r kan?



























































Aku akui yang aku bukan kesayangan in mana-mana organisasi and even in the family. May be that y aku kuat memberontak... Tapi aku x memberontak hanya untok dapat title yang aku tak RUBBISH SHIT  yang aku x pedulikan tu.. Hmmmm..

No comments: