Monday, February 25, 2013

Hutang

Ada pepatah kata "Orang yang memberi hutang ialah orang yang baik tapi orang yang membayar hutang adalah orang lebih baik.." Sebab seingat aku setiap orang yang nak pinjam duit dari aku punya ar muka penuh manis ngan kata-kata terindah etc. Aku tolong jer ar sebab masa tu aku ada duit lebih tapi masalahnya bila aku perlu duit dan mereka dah ada kerja tetap dan aku nak mintak balik duit aku so waktu tu ar muka masam, buat tak kenal, blok FACEBOOK pemacam. 

Sebab tu aku tak pernah lagi jumpa 'orang yang lebih baik' sebab tak ada lagi yang mahu bayar hutang. Hmmm..






Hmmmm

2 comments:

skulluv said...

susah gila kalau sampai ke tahap gitu.

payah.

Aj Abdullah said...

Entah ar. Ia buat aku jadi susah nak percaya orang. Setiap kali aku fikir tak kan ar dah bertaun tak nak bayar sesen pun. Rasanya kalau bayar RM2 sebulan dah lama habis hutang tu. Tak kan ar RM2 pun tak ada. Gambar FB keluar lepak, makan sana sini. Teringat je bab tu buat aku rasa nak moody jer..