Thursday, February 14, 2013

Sex Education: Tranny

Korang ingat tak masa kecik-kecik dulu ko tanya parents: baby asal or keluar dari mana then jawapan diaorang sangat meyakinkan sehingga kuar fakta-fakta berbeza dari setiap bebudak. Ada yang kata baby datang dari buluh rebung rebung or dari sekor burung bangau yang bawak etc. Mengarut betol. Disebabkan otak aku bersih dan aku lambat sikit 'bab' tu so aku tak pernah terfikirkan langsung bab tu tapi aku cukup yakin bila emak aku kata baby keluar dari lobang punggong. Hmmmm


Aku ambik anak buah aku yang umor 11 tahun dari sekolah tadi. So bila balik terlimpas sorang jiran yang tranny so dia tanya aku "Perempuan tu lelaki ke perempuan..?". Cam mana aku nak jawab ek? Adakah:

a) Dia dulu lahir sebagai seorang lelaki tapi dia rasa jiwa dia lebih kepada perempuan dan dia tak boleh menipu diri dia sendiri jadi dia pilih untuk meneruskan kehidupan sebagai seorang perempuan. Maka kita kena respect dia sebagai seorang perempuan ar.

Tapi what if kemudian anak buah aku tu jawab "Kalau cam tu kalau dah besar nanti abang dah bosan jadi lelaki then abang leh tukar jadi perempuan gak ar. Kalau dah bosan jadi perempuan then tukar balik jadi lelaki ar.." Cam mana aku nak jawab kat Malaikat kang..? Hmmm..


b) Dia tu lahir-lahir lelaki tapi dah besar ada hati nak jadi perempuan. Makan pill itu ini. Suntik sana sini. Potong itu, tambah ini. Sekalipun fizikal dah 100% sebijik cam perempuan tapi kalau dah nama lelaki tu lelaki ar sampai mati. Hidup senang ar tapi kalau dah mati nanti.. hazab..

Tapi what if statement aku membuatkan dia jadi sorang yang memperli, memperlekeh, membuli mana-mana rakan sebaya yang lembut sikit lalu menjadikan bebudak tu rasa kurang keyakinan diri, kemurungan aka in other wordsnya anak buah aku lak yang menjadi punca budak lembut tu hanya berkawan ngan rakan-rakan yang betul-betul lembut. 










Bak kata Usop Wilcha "Ini ar akibatnya tak belajar sex education..!!" Hmmm

No comments: