Saturday, February 9, 2013

Monster In Me

Kalau ko tak kenal aku then ko akan label aku as sorang yang sombong tapi kedian bila ko dah start cakap-cakap ngan aku then first impressions kau tadi akan bertukar sepenuhnya. Kedian as time goes by then kau akan kata lak yang aku ni sorang yang warm, friendly & ramah sehingga satu tahap bila kau rasa aku ni berbeza dan special kedian tak lama lepas tu kau akan tarik balik setiap apa perkara positif yang kau pernah bagi pada aku. Sebab waktu tu kau hanya akan melihat aku sekadar sebagai seorang lelaki yang dinggin. Hmmm..













Aku ialah lelaki yang mencairkan ais sedangkan hati aku masih kekal beku. 

















Mungkin selama ni aku sekadar mencairkan kedingginan kau. Membuatkan kau rasa panas, hidup. Sedangkan kau tak pernah cuba untuk menghanggatkan aku sedikitpun. Lalu aku terus kekal dinggin. Beku.














Aku ialah raksaksa yang kau hasilkan dari sesuatu yang pernah kau pinta tapi kemudian kau tolak tepi..

3 comments:

razy san™® said...

relax la A.J.. aku dah selalu kena camtu

ingt mase bljr je kne..ni time keje pn kene gak..

iniafofoto.blogspot.com

MORIBAYU said...

ada seekor raksasa..sembunyi diam di dalam diri kita.
dan hanya akan muncul.


apabila diri kita sudah pun bersedia



untuk mencabar..dan beradu kekuatan dengan dia.

Aj Abdullah said...

razy, itu ar. rasanya gi mana-mana sebenarnya sama jer. manusia memang berbeza tapi sebenarnya sama jer. hmmmm


btw dah tinggal link nampak. kembali aktif memblogging balik ar tu.



megat, aku nak pilih sama ada nak jadikan dia kawan or lawan, nak dia menguasai aku or sebaliknya. last2 nak bagi nama ar kat dia. wakaka