Saturday, January 12, 2013

Mimpi Mati

Malam semalam aku tidur agak awal. Pukul 10 lebih je ar kira awalnya tu. Mungkin sebab kepenatan tahap dewa pada siang harinya di mana aku buat kualiti time ngan anak buah aku yang umor 11 tahun tu so once aku baring then terus jer tidur. 


Entah apsal dari saat aku tidur sehingga jam 3.55 pagi aku cuma ada 1 mimpi jer. Aku mimpi kawan aku yang aku tak terfikir langsung sepanjang waktu siang or dah tak jumpa untuk bertahun-tahun tetiba cedera teruk dan hampir kembali kepada Maha Pencipta dalam pangkuan aku. Hampir sepanjang mimpi tu aku menanggis. (Aku sorang yang kuat menggigau so aku imagine kuat gak ar aku menanggis malam tapi sebab luar hujan lebat so x akan ada family member aku dengar edisi tanggisan aku tu).










Mimpi tu agak jelas. Dia lelaki yang bertubuh kecil so sepanjang masa tu dia berada dalam pelukkan aku. Dan tangan kanannya terputus so kawasan tu penuh ngan darah dan matanya terpejam erat, dia keletihan dan aku pulak hanya panik dan ketakutan. Sehingga ambulans datang dan bawak dia ke hospital.









Memula keadaan dia stabil sehingga aku terima satu call kata dia dah pergil. Benar-benar pergi. 











Menjadikan aku rawan. Lebih tak keruan. Dan tanggisan aku makin menderas. 










Lalu aku terbanggun. Dan aku betul-betul rasa cam nak nanggis.

No comments: