Saturday, January 26, 2013

Manusia Agung

Pagi ni tadi aku gi ceramah Maulidurrasul. Yap, seperti yang aku jangka aku menitiskan air mata jantan aku twice part masa kewafatan Baginda S.A.W. Ia terlalu tak terkawal. Dalam dewan besar tu, aku dah tak peduli. Tak hilang jatidiri lelaki pun kalau mengalirkan air mata untuk kekasih Allah kan?


Cuma part yang kecewa tu bila leh ada antara hadirin tu tertidur, menguap or main game lak pada masa tu.













Plus soalan yang aku ajukan pada penceramah tak dapat dijawab. Salah satunya sebab jawatan dia as ustaz Majlis Mufti Sarawak tak membenarkan dia kuarkan statement. Hmmmm














Selamat menyambut kelahiran manusia agung.

1 comment:

Anonymous said...

Perempuan berusia 25 thn. sudah berkahwin.

Dan setiap kali aku kesunyian dn mmbaca blog ini aku jd bingung sdri. krn hatiku mahu mengahwini kamu .