Wednesday, January 11, 2012

My Hot Girl List

Everyone got theirown 'Hot Girl List' dan bila aku maksudkan everyone then aku maksudkan ngan everyone. Sebab bukan sahaja lelaki malah girl sendiri punya 'Hot Girl List' mereka sendiri. Tapi ia sedikitpun tak menjadikan girl tu as Homo, Lessy, Pengkid etc. Aku sendiri pun ada 'Hot Guy List' apa.. Sebab 'hot' or 'cantik' or 'kacak' tu subjektif dan berbeza pada setiap pandangan mata induvidu. So ia terpulang pada individu macam mana ia nak menilai sesuatu. Sebelum aku membebel panjang lebar so ini list 'Hot Girl' pada aku:



a. GIRL+MUSIC
Aku sangat yakin ramai lelaki kat luar sana yang sangat setuju ngan statement girl yang pandai main music instrument sangat HOT. Tak kira dia pandai main gitar, piano, soxofon or even tabla, harmonika, seruling or lebih-lebih lagi instument yang ganas cam drum lagi ar menjadikan HOT meter mereka naik tinggi. I dont know logicallynya kenapa girl yang main instrument musik ni menjadikan diaorang HOT tapi yang pasti setiap kali diorang main music tu then aku akan terhenti dan something HOT akan keluar dalam bentuk gelombang dari music yang mereka main tu. Itu belom masok part kalau dia punya suara serak-serak basah dan leh nyanyi plak. Damn, she HOT.






b. GIRL+BOYISH
Aku tak tahu kenapa sejak dari zaman sekolah-sekolah dulu sampai sekarang aku sangat-sangatlah tak suka ngan girl yang terlalu girlish dalam erti kata ngan gi mana-mana mesti tacap make-up 1 inci, bawak payung takut panas (teringat sorang kenangan satu tingkatan yang asyik pakai make-up walau gi sekolah then bawak payung waktu sukan dan pernah masuk rancangan realiti dan sekarang dah kawen datok), minat dan pakai semua aksosori dan pakaian warna pink etc. It make them such so plastic.

Dan aku lebih refer girl yang tak ada masalah untuk tunjokkan bahagian kasar mereka. Bagi aku girl yang bawak big bike, mount climbing, main bola, baiki barang rumah sendiri, buat kerja lelaki are sangat HOT. Dan pengakuan jujor aku kata girl yang pakai Jersey bola sepak lelaki or rugby sangat TURN ON my 'switch'. Hmmm..




c. GIRL+PET
Yang ini aku baru masukan dalam list beberapa jam lalu bila berlaku incident aku terjumpa sorang girl yang bekerja kat satu kedai menjual barang haiwan peliharaan ni sangat HOT bukan sebab dia kerja just pakai bra ngan bunny ear kat kepala dia tapi sebab sifat care dia pada haiwan tu menjadikan dia HOT. Sekaligus buat aku terfikir aku pernah suka few girl ni yang sangat sayang pada pet dia sekaligus buat aku terfikir kalau aku leh ganti tempat pet dia so dia akan pampered me dan usap-usap on my 'fur'. OMG..
 




d. GIRL+PENDIRIAN
Dalam banyak-banyak semua perkara dalam list aku tu ada satu perkara yang benar-benar menjadikan sorang girl tu sangat-sangat HOT iaitu kalau girl tu ialah seorang yang berpendirian dan berpegang teguh pada pendiriannya. Yap..












































Btw Zooey Deshanel HOT. Hmmmmm

No comments: