Saturday, February 18, 2012

Potong & Warna

Setiap kali aku gunting rambut style pelik or aku buat benda pelik pada rambut aku or aku pakai pakaian yang pelik or aku buat tindakan pelik-pelik then emak mesti akan kuarkan statement yang sama "Aj, diri tu bukannya muda lagi nak buat benda tu..." Buat aku terfikir, yap 27 does make someone sound like an old guy tapi..





...tapi bila aku tengok cermin aku tak dapat nak relate someone yang berumur 27 tahun ngan sapa yang aku lihat dalam tu. Aku cuma melihat seorang lelaki yang muda dan berjiwa muda as ramai yang x percaya usia aku 27 dan mereka lebih melihat aku as seorang lelaki yang berusia awal 20-an walaupun aku sebaliknya.



















So aku nak gunting rambut style pelik dan warnakannya dengan warna yang pelik..























wakaka..

3 comments:

MORIBAYU said...

yups buatlah sekarang.
besok2 dah tua bangka,lagi orang mengata jika buat.

:-)

jadi better buat sekarang.

hana szied said...

hehe. lelaki mmg suke cm gtu an , perasan muda. hakhak :D

Aj Abdullah said...

me, kan? sebelom dah tua yang dah kulit berkerut, mata dah rabun tahap kronik, posture badan dah membengkok, rambut puteh kepala then baru nak buat then orang kata nyanyuk plak kang.. wakaka

hana, tapi masalahnya ramai orang lain yang kata cam tu so saya pun ulang balik ar.. plus kalau lelaki perasan mude then ompuan plak matlamat x nak bagitau usia apsal lek ek? wakaka