Friday, February 10, 2012

Cerita Dalam Gambar

Okey aku mengaku yang aku malas nak tulis panjang lebar so aku upload gambar yang aku snap then aku cuba untok buat caption yang seringkas yang mungkin umtok mengambarkan kemalasan diri aku. Hmmm..


Aku tak tahu apa matlamat buku ini disebarkan kepada khalayak kanak-kanak sekolah rendah. Kalau ia bermatlamatkan untuk memperkukuhkan landasan politik satu-satu parti politik tu semata-mata then aku kurang setuju.



Tapi dalam banyak-banyak helaian tu aku paling suka mukasurat ni. Entah apsal aku pon tak tahu. Yang pasti kalau aku tengah moody ke then aku layan muka surat ni then rasa moody tu terus hilang. Hmmmm..



Bapak aku ialah Die Hard Fan Barisan Nasional. Buktinya? Since dari pilihanraya dahulu lagi dia tak pernah turunkan bendera Barisan Nasional walaupun untok 5 minit jer. Mungkin menurunkan bendera tu seems cam menghina kredibiliti parti tu kot. But he still refer tengok bendera tu koyak rabak ke? Hmmm..



Sama ada aku seorang yang tak perasan statue-statue haiwan yang sedia ada yang lain or sememangnya ini adalah satu-satunya statue yang memperlihatkan seekor singa yang berPENIS cukup big and hard as rock. Membuatkan aku rasa cam ... ermmm... jealous..





















Still caption aku agak panjang gak.. Kan?

No comments: