Friday, March 16, 2012

Interracial

Pernah tak korang accidentally terjumpa sorang tu then entah apsal terus terdetik dalam hati korang menyatakan yang 'she is the one' dan otak ko terus menghasilkan imaginasi saat-saat indah masa korang bertunang, kahwen (not included malam pertama), saat dia mengandong, saat ko cemas masa dia nak deliver bla bla bla sehingga ke saat-saat usia emas korang bersama? It sound so fantasy ar lah sangat kan?


Or korang pernah tak alami jumpa sorang ni hari-hari tapi korang tak pedulik pun kewujudan or kepentingan dia di sisi ko then awal perkenalan korang tak berjalan lancar sehingga melahirkan perasaan annoying and irritating  terhadap memasing. Tapi lama kelamaan kenal entah apsal dalam hati korang terdetik dengan yakin kata: dia ialah sorang wanita yang taat pada perintah agama dan tuhannya juga seorang isteri yang sangat patuh pada kehendak suaminya serta seorang ibu yang terbaek untok mengasihi anak-anaknya. 










Dalam hati korang mempersoalkan kenapa kau tak terfikir untuk menjadikannya isteri dan ibu kepada anak-anak ko sebab ko dah lama tahu yang perasaan kau pada dia bukan lagi perasaan yang sama waktu awal perkenalan dulu.
















...











Yap, aku ingin menjadikannya isteri dan ibu untuk anak-anak aku...
























tapi..


















kenapa sentiasa harus ada tapi kan? Hmmm..















p/s: then korang tanya apsal tajuknya interracial? Selain jawapan standard aku "Suka hati aku ar, ini blog aku", setiap kali aku main chess dan aku tengok 2 ekor kuda (knight) yang berlainan warna akan menghasilkan imej separa kotor dalam otak kotor aku ni. Wakaka

No comments: