Tuesday, August 9, 2011

Damn Girl

Girl tu entah apsal berjaya buat aku anggau sekali lagi. Anggau tahap masa aku berbaring hanya ada nama dia jer dalam otak aku, berulang-ulang. Kemudian timbul imaginasi tentang rambut dia yang panjang, senyuman dia etc. Sehingga kawan-kawan sekerja lain pun jadi binggong ngan anggau aku waktu tu. Mana-mana aku sebut nama dia jer. Try cari tempat kerja dia etc.


Kemudian bila dia balas msj aku, jadikan aku jauh lebih anggau lagi. It seems dia buat aku tak bertepuk sebelah tangan. Jadikan anggau aku lebih teruk..

Most kawan x support aku. May sebab kawan-kawan x nak aku kecewa because of her. Yap sebab dia terlalu sempurna. Dia ada muka yang cantik. Dia ada otak yang bijak. Dia ada body yang superB. Dan biasanya girl macam tu jenis high maintenance aka susah nak jaga. Dan tak mungkin dia layan org cam aku yang kerja tak tetap lagi masa tu. Dan akhirnya aku terima kata-kata kawan aku masa tu. Pengaruh rakan sebaya menjadikan aku gave up pada dia.














Setahun berlalu, aku dapat tahu dia couple with a guy yang lebih kurang jerk ass cam aku dulu gak. Worst, mereka berdua dah cam beauty and the beast (at least kalau dia sebelah aku a bit: beauty and a bit handsome guy gak ar).. Mode cemburu..











Membuatkan aku fikir "DAMN. Dia bukan high maintenance girl yang lihat luaran ar.." 


















Hmmmm..

No comments: