Sunday, May 8, 2011

Notis Berhenti Berbloging



Aku nak bagitahu masyarakat dunia yang paham Bahasa Melayu yang 'terbaca' blog aku secara tak sengaja. Aku nak bagitahu korang semua yang aku officially akan berhenti berblogging untuk satu tempoh masa yang tempoh tu akan diberitahu kelak. May be untuk 1 minggu or lebih. Depend on keadaan r. Insya-Allah kalau jadi. Sebab esok pagi-pagi aku akan tinggalkan bumi Sarawak untuk satu misi emergency.

My 2 years old baby Adam demam panas di Kuantan nun dan dah 2 hari masok hospital so aku aka anak yg tak ada kerja ni akan ikut emak aku gi sana. Terfikir gak nak angkut sekali labtop ni sebab most of the time nanti pastinya tak akan buat apa-apa pun. Leh jer cari mana-mana tempat yang ada free wifi. Plus aku ada account HOTSPOT apa.. Gi lepak luar KFC of Pizza Hut dah leh surf tenet. Tapi bila fikir extra masak-masak. Leceh tu. Nak gi KL naik flight then naik bus gi KL Central then naik STAR gi Plaza Rakyat then naik bus epress gi Kuantan lagi. Then nak gi Kota tinggi naik bas jugak then guaranty gi Rengit gak and nak gi JB naik apa entah tak tahu lagi and lastly gi Airport Senai.. Leceh tu.. Lagipun aku bukannya gi makan angin pon.. Hmmm...


















Lagipun plan ni dah namanya emergency..


















Tengok r esok cam ne nanti... So good bye blogging.. good bye facebook.. Hmmm

No comments: