Monday, August 16, 2010

Oooh Kamu

Bagaimana jika aku nyatakan hampir setiap malam, kau akan datang pada setiap mimpi-mimpi aku?

Bagaimana jika aku nyatakan betapa aku cuba untuk melupakan engkau dan setiap kali itu juga ingatan pada kenangan bersama kau makin kuat?



Dan semuanya menyiksa diri aku...







Mungkin sebaiknya engkau tidak pernah singgah di hatiku.
Kerana hadirmu hanya seketika..

Dan kemudian kau hilang....









Oooh kamu,
adakah kau juga merasakan derita yang sama seperti aku?

4 comments:

aku la nie... said...

tidak... wekkkkk....
hahahahahaha....

Aj Abdullah said...

woookey... hmmmmm

pinafore purple said...

bebi..nape u sungguh emosenel lately? ada yang melukakan hati kamu kah?? haiyoo. siapa yang durjana sangat tu?

Aj Abdullah said...

manusia durjana itu sunggoh durjana.. wakaka