Tuesday, March 19, 2013

Mood

Hari ni tadi hari aku bermula dengan mood yang sangat happy. Sebabnya malam tadi buat pertama kalinya 'dia' muncul dalam mimpi aku. Walaupun 'dia' hanya buat cameo ngan skrip yang sangat pendek tapi effectnya buat aku sanggat happy tak terkata. Hmmm..

Kedian aku gi satu kedai makan yang dah lebih setahun tak singgah dan order Rojak Ayam Sibu yang bagi orang sangat biasa-biasa tapi bagi aku ia sangat sedap. Dan mood aku masih lagi baik.

Balik rumah bukak FACEBOOK dan terjumpa satu pautan link YOUTUBE tentang kegiatan tak bermoral Ketua Menteri Sarawak dan kaum keluarganya yang menjadikan Sarawak seolah-olah harta keluarga dia jer then mood aku start down: kombinasi sedih, kecewa dan marah. 

Then terbaca lak status dari Megat Eusofe yang kata ada lagi malaun yang curik artwork dia dan memudah jer guna alasan hak cipta tu tak wujud dalam Islam so semua benda milik Allah. Buat mood aku makin down. Gila punya manusia. Dah ar kau jahil then senang-senang buat dosa dan guna nama Islam. Hmmm..








Dan sekarang aku sangat-sangat tak ada mood..!!

1 comment:

Muhammad said...

Salam


Entahlah....

dalam sebulan ini,semangat untuk menulis semakin pudar.

me sudah terlalu kecewa dengan sikap sesetengah pihak yg tak pernah jemu untuk mengikis setiap apa yang me rasakan 'bernilai'.

Kenapa ?

kenapa tuhan masih meyimpan acuan dan mencipta manusia sebegitu ?