Tuesday, August 7, 2012

Batman Zaman Atok Aku

Kalau korang kata Christian Bale ialah satu-satunya pelakon yang membawakan watak Batman then pasti sekarang ni korang berusia 20 tahun dan ke bawah sekarang ni. Sebab kalau korang seusia aku then korang pasti tahu yang selain Christian Bale ada beberapa lagi pelakon lain yang bawak watak yang sama cam George Clooney, Val Kilmer dan Michael Keaton. Dan as aku tengok ulasan The Dark Night Rises ni rerupanya ada lagi pelakon yang bawak watak Batman seawal era 1940-an lagi. Huuuuuu~~~


Dan tadi aku entah apsal terjumpa satu gambar Batman zaman atok-atok aku dulu yang mana costumenya agak basic dan robin betul-betul hanya pakai underwear hijau jer. Plus terfikir, mesti penjahat dan orang ramai pada zaman tu ketawa terbahak-bahak tengok costume superhero tu kan?

Btw post kali ni aku nak dedikasikan untuk peminat Batman dan aku upload gambar-gambar Batman, kekawan dan musuh-musuh beliau. Enjoy..












Apa kesimpulan yang boleh dibuat di sini? Bersyukurlah yang korang dilahirkan pada era Batman dan para penjahat sekalian berpakaian seelok-eloknya. Kan?

No comments: