Wednesday, December 15, 2010

300

Post yang ke 300

(header imej pertama yang aku guna masa awal-awal memblogging dulu kala)

Tarikh hari ni: Khamis, 15 Disember2010
Tarikh first membloging: 25 June 2008
Post pertama: Budak Merah
Post most viewed: Lelaki Gay Melayu sebanyak 1399 orang viewer
Post most commented: Shit-ing sebanyak 36 comments

Facebook follower: 47 orang
Blogger follower: 49 orang
Jumlah pembaca (sejak June 2010): 9273 orang











Terima kasih kepada pemfollower blog yang mostlynya aku tak kenal pun. Pada mereka2 yang sudi memberi pandangan dan komen. Juga pada mereka2 yang leh concern bila ketika aku lambat menulis. Terima kasih gak untuk yang bagi puji-pujian yang separa ikhlas tu.



Usia blog ni belum sampai 3 tahun lagipun tapi aku sangat happy menulis. So aku akan sedaya upaya untuk terus menulis pada masa depan kelak... huhuh

No comments: