Sunday, September 18, 2011

Monolog Dalaman

Selama ni aku fikir dia seorang lelaki yang kuat. Yap, it not fare untuk aku judge dia hanya based dari few hour aku kenal dia exclude aku juga kenal adik beradik dia yang lain sekali. Tapi dia seem nampak berbeza dari abang or adik lelaki dia. He seems jauh lebih matang. Or in other word, dia macam boleh menghadapi cubaan dan dugaan dengan lebih kuat. Tapi once again it not fair for me to judge him hanya dari few hour aku bercakap dengan dia jer. 

Sehingga mesej-mesej terakhir dia berbunyi agak pelik buat aku rasa there something happen to him. So dia call. Dan dia suarakan masalah dia. Buat aku yakin gerak hati aku memang betul. Dan aku sekali lagi dengan mudah bersimpati dengan orang yang baru aku kenal hanya kerana dia menyuarakan masalah dia pada aku. Aku yakin dia berbeza. Sama seperti aku yakin yang that previous SHIT guy as berbeza sehingga mengakibatkan aku hilang seorang yang boleh jadi kawan baik aku.













Tapi cukup pasti seorang lelaki tak akan berkongsi masalah dengan orang lain melainkan atas  2 sebab: 
a) Dia benar-benar ada masalah dan dia cerita sebab dia tak mampu lagi tanggung semuanya sorang diri or
b) Dia sekadar nak ambik kesempatan atas kelemahan orang lain.

























Yap, aku terlalu rindu nak berblogging lagi.. Hmmm..

2 comments:

Unknown said...

erk???

Aj Abdullah said...

erk for what reason plak ni miss paris?