Thursday, September 1, 2011

Forget & Forgive

Aku masih ingat lagi setahun yang lepas. Aku tunggu depan rumah kau almost or may be lebih dari setengah jam. Dah berapa batang rokok dah masok paru-paru aku malam tu. Lastly kau keluar tanpa nak mintak maaf or try to explain apa yang menjadi punca kelambatan kau tu. Kau panggil aku masuk rumah cam tu jer dari jauh. Then bila aku masuk rerupanya sebab kau lambat ialah kau tengah layan kawan-kawan kau membuatkan aku berfikir: aku ni siapa?. Dan sepanjang tempoh tu aku je yang terhegeh-hegeh nak join 'the group' tapi kau pulak try to create the gap.


And suddenly kau boleh jemput aku datang lagi rumah kau tahun ni? 





















Aku mungkin dah maafkan semua SHIT things that you did to me before tapi aku tak mungkin akan lupa semua benda tu.. sampai bila-bila..

























Hmmmm...

No comments: