Thursday, May 9, 2013

Ali Rustam: My Hero

Apa statement-statement mengarut yang paling mengarut keluar dari government or macai yang kau dengar selepas pilihanraya ni tamat? Cina racist sebab tak undi BN, Melayu jadi pengkhianat bangsa sebab undi calon Cina DAP, PAS (Muhyiddin kata as Parti Ajaran Sesat) diseru bergabung dengan UMNO untuk kesatuan Ummah, DAP mesti masuk BN untuk elak hukuman Hudud..? Hmmm..


Aku ingatkan yang perkara ridiculous macam iklan-iklan suroh undi dan balas balik jasa BN yang akan berulang setiap selang satu iklan tu dah cukup teruk tapi bila keluar satu video tentang sorang awek yang menanggis teresak-esak bila Mohd Ali Rustam kalah dalam last PRU13 itu rupa-rupanya jauh lebih ridiculous, annoying and irritating (tapi kelakar gak pun ada). Hmmm..

Ia macam tengok video Shiela Amzah yang lari lepas Andy Lala (parent) tak restui hubungan cintanya dengan Sharnaz Ahmad dan tup-tup leh upload video kat Youtube nanggis-nanggis siap nyanyi lagi. 

Or macam pok cik yang nanggis masa dengar ucapan Najib masa perhimpunan agung UMNO yang lepas then gambar dia keluar muka depan Utusan Malaysia dan tak lama lepas tu tup-tup dapat pangkat datok. Hmmm..

















Tak pasti sama ada girl tu pengampu tahap dewa ataupun mangsa ahli politik yang hebat tahap dewa. Hmmmm

No comments: