Wednesday, May 26, 2010

3D

Last night layan SHRIEK: The Final Chapter dalam bentok 3D. And kalu x silap ini first animation aku layan kat wayang. Walupon effect 3Dnya kurang berkesan sikit tapi mmg ada part yang leh bwat kita terkesima dan terdiam (even AZAN yang leh cakap 24/7 tanpa henti pon leh diam gak semalam).



Bab tu ialah pada masa SHRIEK dan FIONA tengah bergadoh semasa first anniversary babies diaorang. So then FIONA kata r kira cam ni “Ko (SHRIEK ni r) dah ada family yang sayangkan ko, kkawan yang sayangkan ko and even ramai lagi sayangkan ko cuma masalahnya sekarang ni Cuma ko sahaja yang x nampak..”

Kira hebat r statement tu. Plus bila fikir on what happens lately bwat aku terfikir “Hei, Im not invinsible anymore..!! Im somebody now” Why Im saying that? Sebab aku rasa kewujudan aku ttiba penting bwat orang2 tertentu. Mereka menghargai aku sehingga mengakibatkan aku rasa betol2 alive.


Im 3D now. Aku bukan sahaja boleh dilihat malah aku dah boleh disentoh. Dan aku dapat rasa haba dari semua. Gosh.. Im totally alive.







(then ada akan kata ‘Mamat ni gila di bawah pengaruh media masa yang sangat hebat sehingga dia leh fikir yang dia ada supernatural invincible power r plak’)







Then aku jawab ‘What ever…!!”

2 comments:

pengLipur Rimba said...

hehehe....
ya.. u r alive man...
peace...
rasa mcm nak spam je ko kat sini..
hahahaha

Aj Abdullah said...

kooo jangan maen spam2 pok cik... x alive betol r