Wednesday, October 14, 2009

Home

Hari ni tadi 3 ahli dari rumah sewa tanya bila aku akan balik semula ke rumah sewa? 2 dari mereka memang x praktikal di tempat yang sama pon..


Dah sebulan aku x tidor di situ lagi…




Aku masih ingat dengan jelas sebab sebenar kenapa aku pindah ke situ. Walau parents aku tentang tp still aku ngan keras kepala aku. Waktu tu aku sangat2 yakin aku sedang pertahankan sesuatu. Satu sebab yg cukup kukuh untok aku tinggalkan keselesaan yang ada di rumah aku kepada sebuah rumah yang sangat daif: yang lantainya senget, belakang rumahnya ada orang gila, setiap kali hujan ia akan membasahkan bahagian2 tertentu dalam rumah, kucing jiran yang suka mengigit dan mencakar kaki orang etc..




Tapi sekarang, kehangatan dulu aku rasakan sekarang dingin…




Mungkin ada benar pada kata2 Radzi, jangan lawan cakap orang tua. Tapi dah nama pon aku. Tak sah kalau x langgar nasihat orang, peraturan dan semua benda… walaupun at the end aku tahu aku memang akan kalah..




So perlukah aku keluar?
Aku tanya kepada orang yang sama sebab aku masok ke rumah tu..





Sebab hanya ko saja yang boleh buat aku keluar dari rumah tu…

No comments: