Wednesday, August 27, 2008

Avril, Durian, The Nanny dan Kegemokan

Avril
Kalu aku still kat UKM, musti aku akan sedaya upaya utk dapatkan tiket or paling koman beli guna duit PT. Huu. Sorri Avril, cant attend yr konserto.

Durian
Sekarang keboon nenek aku dah start bbuah. Aku yg hyper fanatik durian apa lagi.. wakaka. Tersenyoom r...

The Nanny
Entah apsal aku musti bjaga malam tunggu jam 12 kat channel 702 layan cerita 90s The Nanny. effect dier sampai aku bwat2 keluar suara dari nasal.

Kegemokkan
b4 september 2002 : 52 kg
after september 2002: 74 kg
2004 : 68 kg
2007: 62 kg
julai 2008: 64 kg
sekarang 69 kg

arrr...!!! aku gemok...!!

4 comments:

Anonymous said...

avril.. hish..

durian aduh kenak buli la mek ngn laki kamek belah durian kt kebun..

the nanny aka bibik... - cik ana aka kamek sndri salah satu contoh nanny huhuhu.. hahhahah.. tp lebih dkenali sbg bibik

gemuk?? xda la.. biasa jak nangga

Anonymous said...

pesal jd anonymous lak.. comfrm salah tekan nie

Aj Abdullah said...

anonymous? wakaka lucu r bibik sorg no...

Anonymous said...

lucu?? hahah.. bibik dalam jawa makcik.. mun di sabak bernam..

mmg ank buah nunggah bibik.. same like aunty la..

kelak anak buah nunggah uda paman hahahaha.. paman maha