Tuesday, August 19, 2008

UDA Kawen...!! (episode 02)

HARI PERSANDINGAN
09.08.08 plak ialah hari Uda akan bersanding. Semua bangon awal. tapi real event dia start jam 12 tgh. Aku? Musti r busy gak pasal aku hari ni bawak satu tugas penting. Akulah "THE BESTMAN". Wakaka
(Gambar 0.1 menunjukan aksi2 belakang tabir pembikinan hari persandingan terseboot. Tema family kami: HIJAU. Family perempuan plak OREN. Aku pengapit poon terpaksa r ikoot oren) (Atas ni family sebelah emak. Ramai gak r yang datang. Trimas3. Kalu ada event2 cam ni r baru leh jumpa family jaoh2. Trimas2 bwat pak cik, mak cik, kazen mazen, anak2 sedara, cucu cicit.. huuu)

(Ni ANGAH aku selaku JURUKAMERA amature yang ganti tempat aku. Pasal akukan jadi BESTMAN so x leh r amek gambar banyak2. Trimas.)

(Parents aku amek turn merenjis2) (Layan makan selepas letih bersanding. Aku plak yg lebeh makan. Lapar wei. as always. Then persoalkan kenapa berat badan naek. Huu) (Gambar satu family emak dan bapak yg datang)

1 comment:

Anonymous said...

huahuha.. rasa cm gambar kat kch kacak lagi