Wednesday, August 20, 2008

KONVO: my tug of war

11hb Ogos 008. Sidang ke 5. Bangun2 pagi kepala aku dah start pusing. Kurang air r may be. Stiap kali jalan2 pasti aku x amik berat ngan bekalan air. Nak kanselkan hari penting ni? No way. Dah 3 tahoon belajar so hari ni aku nak buktikan aku dah habis ngan jayanya. May b bak kata mr. Isyraf 'x tamat ngan penoh gaya' tapi aku x peduli. Today is my big day. Dari Rumah Niece aku kat Putra Perdana, suami dia hantar pagi2 lagi. Gosh. Kepala aku sangat2 rasa berat. Tapi atlast semuanya berlangsung dengan baik. Aku still leh handle hot templer aku. Kalu x naya aku jadi anak neraka. Mak n bapak, aku mintak maaf pasal aku hangin gak satu hari. Selamat gak r aku ada IMAN sikit dlm hati. So inilah bingkisan aku sepanjang hari. Huuu
(NORDIYANA BINTI SAUPI. My booo. Still ingat masa second year first sem. Cakap2 gurau ngan DAUS. Daus cakap yg kalu konvo nanti kami akan masok paling lewat kat DECTAR then dudok paling belakang n bwat bising. Tapi sapa sangka jenaka tu x menjadi plak. Yang konvo cuma aku dan DIDI jer. Daus behenti plak)

(Gambar ngan kekawan. Atas ni geng satu SARAWAK. LAILA bawak balak dia. Ecah as usual penoh gaya r. Ijam plak segak ngan kot skali. pastu gambar kiri, cosmate LINGUISTIK: puan FELISIA yang selamat berkahwin dah. aku begambar ngan isteri orang plak. Selamat laki dia x tau. Wakaka)

(Ni budak2 satu cos dikiri dan kanan aku masa dalam DECTAR> PALING KIRI JESLINE, LING LONG, DOWES, ------ (x ingat nama plak), & Aween)

(Gambar atas kanan plak SALANG. X sempat amik gambar ngan dia plak. Huuu)

2 comments:

mr.idz said...

congrat a.j!!! wish u all the best...

jgn lupa kat UKM :P

Aj Abdullah said...

wakaka trimas3