Friday, August 15, 2008

DAY 02: 05 OGOS 2008

Pagi sangat2 membosankan. Then sarapan pagi di NZAR BAKERY makan BUBOR NASI yg sangat2 dirindui rasanya ngan sup cendawan mangkook satu lagi. Sangat best lepak sampai tengahari.

Petang jumpa DIDI di PUSANIKA. Sangat2 rindu DIDI. Tah x tau kenapa hanya DIDI saja yg boleh bwat aku rasa UKM ni betol2 hidop. 3 tahon bersama. Tapi hanya tahoon yg terakher saja bwat aku betol2 care pada dia. Semua kenangan bersama dia masih segar. Tentang jenaka kami bersama. Waktu bergadoh. Waktu dia menanggis. Semuanya segar dalam ingatan aku. Aku sayangkan dia. Tapi still as a friend. Miss u girl.. miss u a lot..

Malam lepak ngan JUMRAN. Cakap2 cam biasa tapi paling penting tujuan aku ialah nak tau perkembangan kkawan dan kehidupan di UO. Eventho most of cerita JUMRAN more bias n pesimis dari pandangan dia tapi itu lh yg best. Cerita dia jujor. Dan aku nak tau tentang teater. Sebab teater sangat cukop penting dalam hidop aku. Teater SAMUDERA yg lepas bwat aku lebih menghayati hidop, kenal banyak perkara baru dan lebih penting aku aku kenal ramai kawan2 baru. Dalam bilik dia, aku lihat gambar2 bbudak teater SEPET (SENI PENTAS TEATER), video latihan dan video masa kat PANGONG SENI. Aku dengar cerita dari JUMRAN sepanjang dari permulaan hingga ending. Tentang SIDI. Tentang RAZZI dapat anugerah PENGARAH TERBAEK. Tentang watak PARU2. Tentang FERDI dan etc. Aku tersenyom. Betol2 gembira. Dan dia cukop2 hairan.

Aku gembira pasal kkawan aku gembira.

No comments: