Monday, June 21, 2010

The Man That Hates REUNION

Last Friday night aku gi r satu REUNION ni dan secara x langsongnya ini ialah REUNION yang ketiga (satu aku x gi) dalam tempoh sebulan. Duh.. Apakah maknanya? Adakah aku terlalu aktif berkumpulan sosial? Hmmmm...

Aku x peduli kalu ada daripada ahli yang turon last REUNION tu terbaca post aku kali ni. I DONT CARE...!! That REUNION r sucks..!! May be sebab aku ni salah seorang ahli tetap ANTI-REUNION or memang last REUNION tu memang sucks... Duh...!!

Then pasti ada yang tanya " Apasal ko gi gak kalu ko x suka benda alah bernama REUNION nih?" Yap. Aku pon heran bin ajaib gak. Kenapa ek aku nak turon gak gi last REUNION. Leh2 jer aku relaks2 and enjoyed QUALITY TIME berbuka puasa ngan family kat rumah (Aku ngan MAK aku berpuasa sunat REJAB). Tapi still aku perlu berebut2 balik rumah petang tu dari kerja ngan JAM kat jalan yang panjang then sampai rumah: mandi, cari hadiah nak x-change ngan kkawan (as salah 1 aktiviti yang dirancang) dan teros turon berebot2. Last2 bukak posa dalam kereta minom AIR MINERAL dalam BOTOL jer.

Bwat aku terfikir, may be sebab utama aku turon ialah sebab: kalu aku x turon then sorang kawan ni x ada transport dan the other kawan ni x akan turon. Apakah? Aku ni dah sampai tahap SAINT AJ ker? Duh... WHAT THE FUCK sunggoh saya ini.

Lepas MAGHRIB kat MASJID BAHAGIAN kami gi D11. Dan seperti yang dijangka, kami paling awal. Kedian kurang setengah jam baru ada sorang then setengah jam lagi sorang dan lagi2. Dan yang x datang plak kuar alasan yang pelik2 (better aku pon kuar alasan untok x datang gak)..

Then yang bwat aku rasa hyper SUCKS nya ialah ada r 1 bab ni (x nak r bagitau sesapa) bwat hati kecik aku terkilan r ngan beberapa ekor makhluk ni yang aku x sampai ati sebenarnya nak sumpah seranah pasal depa ni kawan aku tapi bwat aku rasa cam "Dude.... ^&$#%(*!... " Apakah korang ni...? Kawan ker bwat kerja cam ni depan2 kawan...?

May be semuanya sebab aku ni jenis ANTI REUNION (pasal to me there are no such thing as real 'UNION' in that such group). Or may be because Im not such a real GOOD person yang sesuai untok dijadikan KAWAN bwat orang2 yang baek dan prihatin cam korang2 semua kat luar tu kan...

Dear kekawan..,

What ever thing yang aku tulis dalam post ni totally sampah dan x leh guna pakai pasal aku tulis ngan perasaan yang penoh marah dan sakit hati. Aku mintak maaf untok setiap ayat mencarut yang aku guna dalam post ni. Mintak maaf pada sesapa yang aku bwat korang terpaksa turon. Realitinya yap... aku memang sakit hati yang teramat. Ngan guna alasan apa yang ada aku teros gi jer malam tu.

Then ada yang try nak tanya aku disaat2 emosi aku lom stabil: "Apa sebenarnya yang bwat ko rasa sakit hati sangat ni, bro..?"

Then aku jawab ngan ayat penoh sastera: "Sebelom ni Im invinsible... Im no body but then you make me be somebody but then you turn me invinsible again...!! Apakah...?"

No comments: