Sunday, June 6, 2010

Cucok PONGGONG

Post yang bakal korang baca ni mengandungi aksi 18SG yg x sesuai untok golongan bawah 18 tahun tapi aku yakin semakin kita larang yang belom cukop akal ni baca then makin suka r diaorang baca. Sukati korang r…


Tapi aku kuar r lepak makan2 ngan group of kkawan ni then kedian plan nenggok wayang kat LOTUS FIVE STAR yang dah berkurun aku x tenggok sejak adanya MBO kat SPRING. Dipendekan cerita masa dah nak masok hall aku r yang paling belakang sekali dan masa tu plak mamat yang jaga ticket bukan maen berbudi bahasa aka lambat r sesangat nak check tiket yang sejempot tu. So berasak2 gak r manusia yang tahap BARBARIAN masa tu.

Dan nak dijadikan cerita plak belakang aku ni ada r 2 ‘lelaki’ yang kurang ciri2 kelelakian beliau. So dalam situasi rapat2 ni tadi ttiba beliau sorang tu berlanggar r aku. Still NO BIG DEAL. Tapi kedian adegan tersebut berulang 2-3 kali. Sambil beliau MENGESEL2KAN DADA beliau yang x cukop sifat tu kat badan aku. Then boleh plak beliau yang kedua tu bwat bunyi MAK NYAH tengah layan ONANI.

Duuh…

Aku x pasti apakah OBJEKTIF beliau2 itu buwat benda cam tu. Beliau fikir aku akan berkata sambil tersenyom “Ooh tahniah sebab korang dah berjaya bwat aku GHAIRAH. So sebagai HADIAHnya apa kata kita gi TOILET pasal aku nak COCOK PONGGONG korang..!!” Oooh Shitnya statement tu.

Based on appearance luaran ngan gaya percakapan, diaorang either MELAYU or BUMIPUTRA still sekolah menengah yang pada tahap usia teringin sangat MERASA kena COCOK. Tapi penampilan hancus. Wei bro, kalu dah teringat nak merasa jadi PEREMPUAN then OPERATE r tukar jadi TRANS. Jangan setakat makan PILL HORMON nak bwat DADA nampak lebih besar jer. Then balik rumah berLAKON JANTAN depan parents sebab takot STIGMA masyarakat.

Kalu ko nak sangat then aku leh kenalkan r RELATIVE or KKAWAN aku as a MENTOR yang dulu zaman sekolah bukan maen LELAKI tapi sekarang dah jadi PEREMPUAN tulen. Ni x, setkdar bwat aksi GESEL2 DADA korang yang BONJOL sikit tu jer then dalam bilik kat rumah COCOK TIMUN dalam PONGGONG sendiri. Dude, x dengar ke orang putih dah kata ‘As COOL as CUCUMBERthen mana SYIOK kalu benda SEJOK cam tu masok PONGGONG. Cari r real ‘cucumber’ yang PANAS yang at the end leh kuar susu segar dari ladang ker. Kalu ko fikir dah nak bwat dosa sangat then jangan dudok atas pagar r. x ada tempat tengah2 antara SYURGA dan NERAKA r.. choose either one jer..


Entah apsal memang HANGIN gak r aku petang tadi. Realitinya aku x kisah pon ngan NYAH, LESBIAN or mmamat GAY ni ker. That their orang punya pilihan sendiri. Even ramai kawan aku yang cam tu tapi aku NO BIG DEAL pasal aku x pilih kawan. Tapi jangan r bwat perkara cam tu tadi kat orang2 awam yang orang laen x suka. Yaap.. in realitinya memang aku pasti ada yang suka diLAYAN cam tu tapi aku x… DAMN..




Then teringat kata AZAN: “Entah kenapa susah betol PEREMPUAN suka kat aku tapi kalu mamat GAY ramai plak berminat kat aku..” (realitinya PONGGONG AZAN telah diiktiraf oleh kkawan girls n lelaki-s as TERLALU UNIK untok sorang lelaki… hmmmm) Itu r aku pon heran. Sejak dari zaman sekolah sampai r sekarang. Kalu gi lepak2 kat shopping2 komplek ssorang then garenti ada jer mmamat yang ringan mulot ASKING FOR A SEXS WITH.. Apsal? Muka aku ni cam bagus bwat aksi COCOK PONGGONG or PONGGONG aku ni cam sesuai diCOCOK ker?










Then teringat plak kata RADZI: “Aj, dulu aku fikir ko ni GAY r…!!” Then dalam hati aku kata ‘Patot r ko takot semacam ngan aku. Ko fikir aku teringin sangat ngan PONGGONG BERBULU ko tu ker?’… Then suara jahat pon tanya ‘Btw cam ne ko tau ponggong dia berbulu…?’… shut up..!!!

No comments: