Wednesday, December 17, 2008

The Ignored by Bentley Little

Smalam masa tengah nak cucok kad kat RHB (rrupanya elaun still lom masok lg r) ttiba perasan ada sbuah kedai buku selang beberapa kedai. Masok r. mmg best. Tp psl kelas dah nak start then aku batal r niat nak lepak chill kat situ. Tp hari ni aku amik masa rehat lebih sikit. Setengah jam dlm kedai buku 2. Mmg syiok gile r. kedai 2 jual 2 nd hand book. Tp mmg siot r best. Then akibatnya aku beli 2 buah buku (walaupon duet dlm tangan dah makin susut). Tp buku 2 nd hand harga murah r. Cuma RM12 untok 2 buah novel. Besh r.

Aku start baca 1 buku dulu. Title ‘THE IGNORED’. Penulis BENTLEY LITTLE. Baca review belakang ngan first page cam best. Plus dpt pgiktirafan oleh STEPHEN KING lg. Then baca. Kesimpulan setakat 130 muka surat yg aku baca: SANGAT2 BEST. Buku fiksyen English yg paling best. Leh bagi 5 bintang. Korang kena dapatkan buku ni. Kalu korang fikir korang FREAK yg sangat cool n selesa as afreak, korang wajib baca. Pasal ia akan buat korang freaking goosebumps r.. dan membuatkan korang x nak behenti mmbaca..

No comments: