Monday, May 18, 2009

AFUNDI HAFIZ

Tahniah Hafiz sbb memenangi Akademi Fantasi yang ke 7. Kalu korang kata aku sokong Hafiz sbb dia dari Sarawak then aku bangkang r pendapat korang. Aku pon bukan 100% Sarawak. Then semangat kenegerian aku sangat2 kurang x seperti korang2 yg ssuka jer judge x tentu pasal. Aku sokong dia sbb dia memang layak untok jadi juara. Sekali lagi tahniah buat Hafiz.











Then buat Fadzlee n Radzi, jangan plak ttiba bila Hafiz dah menang then korang heboh plak ttiba angkat bendera baru nak mengaku dia tu uncle korang plak.. Duh..

4 comments:

scOotBerry said...

hafiz mmg ade talent..dea deserve untuk jd winner..

but i still vOte fOr aril...hehehe

adelin_uk said...

terbaekk wokk..

Aj Abdullah said...

Kalu tempat pertama or second or third or apa2 pon skadar nombor jer. Yg penting cam ne diaorg nak berkembang kat dunia hiburan sebenar kelak..




still gak aku afundi HAFIZ.. terbaek gak wok..!!

LeE said...

budak sot yg kerapkali menjerit AFUNDI HAFIZ dpn aku...

u need help A.J...!!