Saturday, November 30, 2013

Roman Berahi

Dear followers and readers,
Roman Berahi aka novel pertama aku dah officiallynya dijual kepada umum. Korang yang ikut blog aku diwajibkan membeli benda alah tu. Macam mana nak dapatkan sebijik ?(or aku cadangkan setiap sorang wajib membeli sepuluh bijik untuk bagi kat kekawan, jejiran dan kerabat keluarga). Once again korang gi FACEBOOK dan search Darma Press. Korang boleh beli online di situ.


Ataupun kalau korang jenis yang setiap kali nak beli buku kena pegang benda tu seketul-seketul so korang boleh pergi ke kedai-kedai buku terpilih (haa, betapa specialnya buku aku sehingga hanya dijual kat kedai buku terpilih jer tau) seperti di bawah.





Dan sekali lagi, korang diwajibkan membeli bukan satu tapi sepuluh bijik seorang.














Sekian. Wassalamu.

4 comments:

skulluv said...

kota bharu takde bang?hehe

Aj Abdullah said...

entah ar skulluv, aku pon tak tahu lagi. nak kena tanya publisher ni.. huhuhu..



p/s: jangan lupa beli ar

Anonymous said...

Bang, pesal pelik benor name kedai nyer...

Aj Abdullah said...

entah ar anon. mike pun tak dapat nak jawab. apa kata kome tanya kedai-kedai tu wakil mike. wakaka