Tuesday, November 3, 2020

Aku Seorang Sugar Daddy

Beberapa hari lepas aku ada 'match' dengan sorang ni kat dating app (yap, aku masih belum serik-serik lagi). Dia baru usia 21 tahun. Aku memang tak layan orang muda-muda ni. Sebab otak tak sealiran ar. But still aku layankan je ar. Intan Ladyana boleh. Rozita Che Wan boleh so why not aku mencuba nasib.

Kami borak. Dia seorang yang manja. Sikit-sikit merajuk manja so aku pujuk dan dia suka. Sehinggalah satu part tu dia tetiba tanya "Awak nak jadi sugar daddy saya tak.." Aku fikir dia just berjenaka tapi dia benar-benar maksudkannya. Dia kata dia tak mintak banyak. Cukup ar beberapa ratus dalam sebulan je atau kalau dia perlukan duit. Dia even bagi nombor akaun bank dia lagi. 


What..? A sugar daddy? Dia fikir aku ni jutawan Malaysia ke haa? Aku kerja gaji hujung bulan pun terpaksa sekat makan. Tahun ni je rasanya dah separuh tahun aku makan basic gaji je. Macam mana dia terfikir nak suruh aku mensugar-babykan dia ni?



Yap, aku umur 35 tahun but still aku tak sedesperate dia. Lagipun apa yang menjadikan dia rasa dia layak untuk jadi sugar baby ni? Apa yang dia nak tawarkan sebenarnya? Pengalaman kasih sayang tahap VVIP? Seks? Atau apa? Mana dia terfikir nak jadi sugar baby ni pelbagai? Hairan aku..




Then dia pun panggil ar aku ni daddy.. Dan aku pun jawab "Ye, anakku..!!"


No comments: