Showing posts with label Buang anak. Show all posts
Showing posts with label Buang anak. Show all posts

Wednesday, March 7, 2012

Saya Menjual Bayi

Aku x suka ngan idea orang-orang tertentu yang menjual kittens dengan harga yang agak tinggi. It seems like cam aktiviti menjual bayi manusia. Cuma ia datang dalam keadaan ia sekadar seekor kucing yang tak pandai berkata-kata. Just imagine kalau dia adalah manusia perempuan yang digunakan untuk mengandung dan setiap kali ia beranak so anak dia akan dijual dan mengandung lagi dan dijual lagi berulang-ulang kali.


Seolah-olah manusia cuba menjadikan manusia dan haiwan ni cam sama jer. Buktinya cam satu lagi ni. Pernah x korang tengok cara orang yang nak buang anak kucing? Diaorang letak dalam kotak dan letak kat satu tempat then blah tanpa rasa bersalah. Sama je kan cara orang buang bayi? Letak je kat mana-mana then blah tanpa rasa bersalah.






















Manusia..

Thursday, October 20, 2011

How To Make A Baby?

Sorang cousin aku bercerita yang dia ada sorang kawan lelaki yang pilih untuk jadi wanita. That not yet tranny plak ada sorang balak. And one miracle thing happen to these couple bila kawan cousin aku tu as cousin aku kata tetiba leh mengandung. Aku dan Along aku yang dengar cerita tu mati-mati ketawa besar. Senang betol keajaiban berlaku pada zaman sekarang ni kan? Wakaka


Korang pernah dengar tak statement lawak beberapa bulan or setahun yang lalu ada sorang bapak nak saman satu syarikat tuala wanita sebab tuala wanita syarikat tu dah tercemar ngan sperma tikus sehingga mengakibatkan anak dara dia tetiba mengandung?

Or baca gambar dari statement kat bawah ni. Sorang ompuan kat US claim dia tetiba leh mengandung sebab tengok porn in 3D dan dibuktikan apabila muka anak dia sebijik cam muka mamat yang berlakon dalam film tu. Menunjukkan betapa tengok film porn in 3D pun ngan mudah menjadikan sorang tu mengandung. Dan lebih dasyat bila si suami ni ngan mentah-mentah leh percaya cakap isteri dia just like that jer. Hmmmm..


May be mereka-mereka ni tak ambik subjek Biologi ke or tak pernah tahu anatomy manusia ker or paling basic mungkin mereka tak hadir or tengah borak-borak ngan kawan masa cikgu science tengah ajar bab tu ker or what ever reason sehingga mereka fikir ada alternatif lain untok mengandong or ada alasan lain jika korang tetiba mengandung dan still nak mengaku yang korang still virgin. Yap..

















Or miracle does happens..






















Buat aku teringat masa kecik-kecik dulu, soalan yang sentiasa dan guaranty pernah wujud kat kepala hotak korang gak "Dari mana baby tu datang  ek?"

Wednesday, August 18, 2010

Bapak Budak

Pagi tadi aku gi hantar parents aku gi usually check-up r kat POLIKLINIK TANAH PUTEH cam biasa. So sementara parents aku both gi jumpa doktor ngan urusan diaorang then my 4 years old niece: aku lah yang jaga. Disebabkan dia cepat boring (genetik kot) so aku bawak dia jalan2, dan most of the time dia akan duduk ngan aku. Dan nak dijadikan cerita ni, beberapa orang pesakit yang dudok kiri kanan aku ni asyik kuar statement yang sama jer. Mereka kata aku bapak budak tu. Hmmmm...

(My 4 years old niece yang mereka kata as anak aku. 
Mungkin sebab both of us memang sama comel kot.. wakaka)

Teringat kat cikgu masa form 6 dulu. Dia kata: try bawak anak buah korang depan cermin besar then imagine sama ada orang dalam cermin tu dah layak untok jadi emak or bapak budak. Yap, I did try apa yang dia suroh dan hasilnya aku rasa aku belom layak lagi jadi bapak budak. Tapi realitinya banyak kkawan yang sama umor aku, yang sama bersekolah dulu ttiba jumpa kat bandar then tanya rrupanya dah pon jadi bapak-emak kepada 2-3 orang anak. Hmmmm....

Im not saying that mereka x sesuai jadi emak-bapak budak pun hanya sebab aku rasa aku belum layak lagi. Cuma pada aku being a parents ni is not easy. Ia bukan sekadar kenikmatan 'FUCKING' yang berakher ngan sensara selepas 9 bulan. And then bila x ada aktiviti malam2 then terus lagi bwat anak dan lagi dan lagi. Akibatnya anak bersepah x terjaga. 

Pasal aku sangat anti kat young parents yang jenis bwat anak je tahu tapi jaganya x. Bawak motosikal anak kecik yang lom stabil dibiar berdiri dalam bakul, bawak kereta anak dibiar kat seat belakang ngan tingkap terbukak, budak yang umur kurang 4 tahun rambut dah di color blond, budak kecik2 dah diajar merokok (cam kat Indonesia tuh) ... gosh... Bukannya x pernah berlaku anak terkeluar dari kereta masa emak-bapak memandu or anak kecik terjatuh dari apartment tinggi. 

Belum lagi masuk isu emak-bapak sibuk bekerja then anak start dari tadika sampai sekolah menengah, just depend on school. Then anak jadi sampah masyarakat.



Or belum lagi kes buang anak yang gila babun makin menjadi2. Buang kat tong sampah dari apartment tinggi, buang dalam tangki kumbahan, buang dalam tong sampah.. Apa ni? Manusia ke? Even aku yakin mereka x akan buang anak kucing pun ngan cara cam tuh... Jujor aku kata kalu aku terjumpa mahkluk cam ni, gosh... 








Semuanya hanya ada beberapa orang yang tanya "Anaknya berapa umur?", "Dah ada berapa orang anak?" etc... Hmmmm... dan aku dengan kadar segera menjawab "Eeh.. ini bukan anak saya. Ini anak kakak...!!" Selamat yang tanya orang tua. Kalu young ladies musti kata aku ni bapak budak yang still perasan masih bujang... wakaka