Showing posts with label Saiful Rahman. Show all posts
Showing posts with label Saiful Rahman. Show all posts

Thursday, December 11, 2008

Imaginary

Dulu aku x fikir sangat bila budak kelas kata yg aku ni tengah ‘heng’ pasal amik ‘something’. Then makin lama makin ramai plak kata cam 2. SEBABnya pasal most kkawan ni jenis kaki minum r. Plus ada kkawan diaorg jenis layan that ‘thing’ r. Then bila diaorg tengok mata n cara aku senyum teros aku kena label ‘kaki heng’ plak. Then teros ada r yg kata aku letak that ‘thing’ dlm air mineral aku then aku leh betenaga dlm kelas yg mmboringkan. Plus ada plak yg bwat dakwaan yg kat rokok aku hisap 2 ada unsur 'best' selain tembakau. Wakaka. Rasa cam lucu plak…

Shinggalah minggu ni tadi, BOB aka SAIFUL RAHMAN aka PENGHULU KELAS ttiba bwat satu pengumuman kecil mngatakan bhw aku ni ada kawan imaginasi kat sebelah aku yg bernama JASON. Then pasal 2 r aku selalu ketawa n senyom dlm kelas. Ceh. Hampages r mamat BOB ni..

Aku x r sampai ada kawan imaginasi cam 2 r. Rasa cam FREAK semacam jer. Tp in reality aku punya imaginasi yg agak pelik2 sikit r. Such as aku caya ada ‘something’ jahat bawah katil yg tunggu masa tarik kaki aku (then bilik aku x ada katil), Clown r evil ssangat (pengaroh cerita IT), setiap pmainan n pkakas dlm rumah ada nyawa & perasaan n akan begerak dan cakap2 mmasing stiap kali kita x nampak or masa kita tgh tidor (wakaka..), dlm diri aku ada some power yg sangat dark n terpendam dan x tkawal shingga 1 masa kelak akan tekeluar (pengaruh cerita x-men), dan imaginasi seks yg telampau (kira imaginasi gak kan. huhuhu).

Such as EMAK aku yg kata kalu pmbinaan kabel (untok project cable car) dah start then kami akan pindah rumah pasal mak aku yakin gunong Santubong akan runtoh then kami akan kena timbos hidop2 (berinspirasi dari peristiwa tanah runtoh baru2 ni). Sama as dulu pasal tsunami, mak aku berimaginasi kami pon akan jadi mangsa gak. Nak bwat cam mana kalu rumah kami dah tepi pantai plus bawah kaki gunong.

Bagi aku bimaginasi adalah something yg x salah. Org yg hidop pd reality spenohnya tanpa imaginasi pasti hidoop dia sangat2 membohsankan. Tp jangan hidop ngan imaginsi jer dah r. So kesimpulanya: mineral aku bersih n rokok aku 2 Cuma ada bahan2 yg dibenarkan sahaja r.



p/s: bwat ssapa yg tau apa aku pernah ‘amik’ sebelom ni tolong diam2 je r.