Thursday, November 10, 2011

Saya Anti Ustaz Azhar Idrus

Perhatian: post kali ni tak ada kaitan langsong ngan Ustaz Azhar Idrus, pensyarah bebas yang terkenal yang menjadi idola ramai remaja Islam di Malaysia. Ustaz Azhar Idrus tersebut merujuk kepada code name yang digunakan oleh penulis dan rakan sekerja kepada seorang makhluk tuhan lain. Hmmm..

Awal-awal aku jumpa dia dulu, aku percaya yang dia seorang lelaki yang baik. Walaupun dia agak muda tapi aku suka perangai dia yang sentiasa hormat orang and walau sebusy mana sekalipun dia selalu dan akan tolong aku walau aku tak mintak tolong sekalipun.Even orang lain pun sangat senang ngan perangai dia yang mudah mesra dan full of sense of humor yang tinggi. 


But as time goes by, dia berubah. Bunyik cam as time goes by tu cam lama ar sangat tapi realitinya dalam masa yang sangat cepat, dia berubah jadi someone else. Someone yang totally berbeza than previous of him. Memula aku tak percaya ar bila kekawan lain bagitahu yang dia dah berubah. Just imagine, aku just tak jumpa dia 1-2 hari  jer then bila jumpa balik, yap aku mengaku yang dia dah berubah. 

Pandangan mata dia, cara dia senyum then belum masok part bila dia start bercakap. Berbeza sangat. Dia dah start mengarah dan cakap perli-perli. Sedangkan dia sekadar crew biasa-biasa jer. Tapi bila aku ingat balik, yap memang ada kronologi berlaku sebelum ni. Dulu dia start rapat ngan orang-orang yang berpengaruh dan penting dalam company cam crew leaders, supervisors, assistant manager and manager itself. Even dia sempat jadikan sorang supervisor tu as kakak angkat dia lagi. 












Then buat aku terfikir, Im future assistant manager so maknanya selama ni dia buat baik ngan aku bersebab laa..

















DAMN...!!!

No comments: